sgtrikus.reismee.nl

we zijn er bijna

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat ze op reis.

Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Heb ik alles wel bij me?

Nog maar eens kijken:

pasport check

ticket check

credit card check

hotel voucher check

treinkaartje en stri[ppekaart check

Ik geloof dat ik allees heb. oke nog maar ens alles na kijken. heb ik echt wel alles

Sealed
Laughing

En op het laaste moment toch maar een grotere toilettas gekocht, en o ja douchgel ook wel handig.

Tja elke keer als ik op reis ga dan ligt de koffer al 10 dagen klaar en elke keer kijken of ik iets niet vergeten ben, of misschien dat eene ding toch maar niet of wel mee.

Maar nu heb ik toch alles en tja voor de rest zie ik het wel als ik Woensdag geland ben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!