sgtrikus.reismee.nl

relax

Weetje waar je moe van wordt ????

Op vakantie gaan, ik kom hieer helemaal tot rust, het warme weer, het fluiten van de vogels en het ruizen van de branding op het strand.

niks anders gedaan dan op bed liggen en slapen, ik zal het wel nodig hebben.

en het is hier ook nog eens zo mooi, het paradijs op aarden ik heb me al voor genomen om hier zeker nog eens terug te komen.

allen het gedoe van het personeel hier, telkens je glas bij vullen, en dan s'avons rond een uur of zeven komen ze je bed open slaan, ja echt waar, je bed word voor je opgemaakt voor het slapen gaan. Ik hou best wel van verwennerij maar dit is echt te gek voor woorden, maar goed dat schijnt hier gewoon te zijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!