sgtrikus.reismee.nl

touwtje trekken

Vandaag een dag je strand, na het ontbijt een lekker strandstoel uitgezocht vlak bijbij mij voor de deur.

Ik had een dagje zonnen gepland, maar uiteindelijk toch ook maar even bij de spa langs geweest. daar heb ik mijn wenkbrouwen in model laten brengen.

Ik kon kiezen tussen waxen en touwtjetrekken, ik heb voor het laaste gekozen.

Dat touwtje trekken deed best zeer, maar ja wie mooi wel zijn moet pijn lijden. Maar ze zijn nu weer mooi in model, al zeg ik het zelf.Nade behandeling kreeg ik een lekkere koud glaasje sap met een fruit spies.

Toen ik dat allemaal ophad ben ik weer richting het strand gegaan waar ik een verfrissende duik in de oceaan heb genomen, na dat ik het wier van mijn voeten had gehaald, en me weer ingesopt had met zonnenbrandheb ik het vlaggetje gehessen. En voor ik het wist stond er al iemand bij me om mijn bestellingop te nemen, en pina colada en een croque madam.

Het summe van luxe een coktail en een tostie eten op het strand

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!