sgtrikus.reismee.nl

sable 7 couleur

Vandaag een prive tour, ik had een luxe taxi tot mijn beschikking met een prive gids

als eerste zijn we naar een krater gegaan van een slapende vulkaan,het uit zicht was mooie geweest als het niet geregend had, ook de rest van de dag is het bewolkt gebleven maar dat kon de pret niet drukken.

Via de villa wijk zijn we richting het industrie gebied gegaan, daar ben ik een textielwinkeltje in geweest waar ik uitleg kreeg hoe de persiese tapijten gemaakt werden, van zijden en kasmier. allemaal heel mooi hoor maar ja niet echt mijn smaak, en ze bleven maar tapijten uit rollen, de verkoper zei ook nog dat het in hun traditie was dat als je tien minuten bij henbinnen wasdat je daneen kop koffie kreeg. Die kreeg ik ook entoen kwamen de wandkleedjes, de tafelkleden, en de sjaals, pfff uiteindelijk heb ik me dan toch laten vangen door een tafelkleed te kopen. hij is best arpart en lekkere felle kleur dus echt een miskoop is het niet, maar ja je voeldt je daar zo opgelaten als ze maar van alles aan het uitrollen zijn en je echlijk niks wil kopen maar goed, het is vakantie en dan moet je niet op de centen letten.

Hierna zijn we naar een fabriekje geweest waar ze modelboten bouwen van hout. echt schitterende modelen gezien en wat een prieggel werk zeg, ook hier wilde ze erg graag verkopen,heb echt wel leuke dingen gezien, ook leuke juwelen kistjes in vorm van schildpadden, dodo's, je kon het zo gek niet verzinnen. heel mooi ingelegt met semi juwelen. Hierna zou ik naar een diamanten febriek gaan, maar dat hoefte van mij niet zo nodig.

Dus zijn we door gereden naar een heilige Hindu plek hier op het eiland.

Boven op de berg staat een gigantisch beeld van de god Shiva, wat lager op de berg is een meer dat dezelfde statis heeft als de rivier de Ghandes in india, alleen mag er hier niet in het water gebaden worden, of de as verstrooien van overledenen, het meer zit ook vol met vissen.

De Hindu's gooien hierook muntjes in het meer vooral tijdens het festival wat rond maart hier gehouden word, er komen dan duizende hindu's naar dit meer gedurende 1 weeken die doen allemaal een donatie aan het meer,er zullen wel duizende rupie in liggen. Ik zei nog gek scherende weg, dus ik kan stiekum s'nacht met mijn duikspullen naar toe gaan en het geld opduiken, maar dat werdme afgeraden want ook hier gaat het om een uitgedoofte vulkaan, en niemand weet op hoe diep de bodem ligt. na dat ik wat foto's gemaakt had en de tempel van binnen had bekeken ging we weer verder, nuwas de lokale fauna aan de beurt. mooie vergezichten een stuk schors van de papier boom gehad, je kon de lagen schors van elkaar afhalen,dan drogen envoila een natuurlijk notitie blokje.

Voor de lunch, werd ik afgezet bij een leuk knus restaurantje wat op de bergwand gebouwd was, dit zorgde ervoor dat je een schitterend uit zicht had op het dal, de oceaanen een paar kleine eilandjes. Nog nooit heb ik z'on mooie plek gegeten, en het eten was ook goed.

Na de lunche zijn we het reservaat in gegaan, voor de grote waterval, en het zevenkleurige zand. wat een schitterend gezicht allemaal zo mooi ik voelde me net een verslaggever van discovery.

Toen was de dag al weer om en via een om weg langs de zuidelijke kust lijn werd ik weer terug gebracht naar het hotel. het was een lange dag maar zeer zeker de moeite waard.

dit was al weer het laaste uitstapje, enluid het einde van de vakantie aan.

Morgen een dagje strand, en Zondag is het tijd omde koffer in te pakken en wachten tot ze me op komen halen.

Ik heb wel een late vlucht, dus opzich kan ik nog heel de dag genietenen bij het zwembad gaanliggen en lekker bruin bakken.

.

Voor de lunch werd ik naar een restaurantje gebracht

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!