sgtrikus.reismee.nl

dag 2

s' morgens vroeg wakker door de golven en het gezang van vogels.

Toen ik de gordijnen open deed zag ik gelijk het strand de blauwe lucht de zon en de ruige oceaan. wat is het leven toch mooi

het ontbijt was goed verzorgd en ik had gezelschap van mussen en andere vogels, het is nu eenmaal een restaurant met open muren. een ander zou zich er misschien aan geergerd hebben maar ik vind het wel gezellig, en brutaal dat die beesten zijn. als je van je tafel opstond om en nieuwe lading voer te halen, dan zatten die vogels op je tafel de kruimels weg te pikken

en ruzie maken dat ze deden want echt er zatten soms wel 6 van die vogels op 1 tafel, hihihi

en de bediening maar met servetten zwaaien om ze weg te jagen.

trouwens je word hier wel heel eerg verwend, hoor, ech je mag niet eens je eigen drank in schenken. had namelijk een fles bubbeltjes water op tafel staan als mijn glas bijna leeg was dan werd ie door de bedieng bij geschonken en als je zelf de fles al in handen had, dan werd ie overgenomen. ook als je terug kwam met een vol bord dan werd dat bord van je uithanden genomen en op je tafel gezet waarna ze dan ook nog eens voor de zoveelste keer je stoel aan schoven. dat is heel erg wennen maar goed kan er nu wel mee omgaan ondanks dat ik het wel heel erg overdreven vind.

de avond animatie steld niet veel voor maar goed je hebt een bad en een spannend boek. heerlijk relax.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!