sgtrikus.reismee.nl

Weekendje Veluwe (1)

Al een paar jaar wil ik graag naar de herdenking van operation Market Garden op de veluwe;

En dit jaar is het dan eindelijk gelukt.

Op vrijdag na een dagje werken vertrok ik samen met Theo, Lenie, en Stefanrichting de veluwe.

Op camping de Wijde wereld hebben zij een caravan staan. rond een uur of tien s'avons kwamen wij er aan. Na dat we de auto uitgepakt hadden en de bedden opgemaakt, was het tijd om Shiela de hond uit te laten.

Via de achter uitgang van de camping liepen we zo de bossen in. Theo vertelde mij dat het de bronstijd was en als we geluk hadden dan zouden we de herten horen brullen. met een stevig tree en zonder licht liepen we richting de heide. Onderweg werd er regelmatig gestopt om dat we iets hoorde, en heel in de verte hoorde je wel iets.

Op de heide aan gekomen gingen we met z'n drie op een bankje zitten en ja hoor, wat een herrie, ik kan het geluid niet omschrijven maar wat was dat apart, en dan te bedenken dat ik gewoon in Nederland was, en niet in de wilde natuur van de Rocky Montagnes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!