sgtrikus.reismee.nl

Mini cruise New Castle

Samen met mijn moeder ga ik een klein cruise-je maken. het begon allemaal met een gratis ticket in de brievenbus van dfdsSeaways ,Ik had zo iets van ach waarom ook niet, ben daar nog nooit geweest, en rond de kerst zal het daar wel heel erg leuk versiert zijn.

Als ik dan alleen zou gaan dan zou ik met een man of zes in een kajuit slapen en de reis is dan gratis. Kijk ik snap ook wel dat het een reclame stunt is, want ze denken natuurlijk, we sturen een gratis ticket voor een cruise voor 1 persoon. de meeste mensen zijn minnimaal met z'n 2, dus je gaat dan een ticket er bij boeken. je wilt dan liever niet bij onbekende op de kamer dus je boekt een eigen hut, en omdat je toch ook wil eten komt er nog een ontbijt en een dinner voor 2 personene voor twee dagen bij. Dus uiteindelijke ga je dus niet gratis, en met het eten kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt toch.

Toen ik dit aan mijn ouders vertelde, vond mijn moeder dat hartsikke leuk, en paps zei al gouwvan waarom neem je je moeder niet mee. zo gezegt zo gedaan, na het een en ander uitgezocht te hebben vertrekken we a.s Zondag richting IJmuiden om daaraan boordgaan.

Op de boot eten we dan een hapje, ener schijnt ook genoeg entertainment te zijn. de volgende ochtend komen we daan aan aan in New Castle en dan gaan de remmen los, lekker shoppen, en een beetje te sigth-seeing, en natuurlijk gaat het fototoestel mee.

Ik heb ook een boekje gekocht van thomas CookoverNew Castle, daar staat precies in wat er allemaal te zien en te doen is.

Ik heb er erg veel zin in, en moeders ook, al heeft ze het eigelijk niet zo op boten.

Wink

New Castle Her we Come

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!